Πιο έξυπνοι όσοι τρώνε σοκολάτα!

Έρευνα που διήρκεσε 40 έτη, αναδεικνύει τα πολλαπλά οφέλη της σοκολάτας. 
Οι άνθρωποι που τρώνε σοκολάτα τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα τείνουν να αποδίδουν καλύτερα γνωστικά.

Ερευνητές στις ΗΠΑ εξέτασαν αν η τακτική κατανάλωση σοκολάτας - ανεξάρτητα από το είδος ή την ποσότητα - συνδεόταν με τη λειτουργία του εγκεφάλου, σε περίπου 1.000 συμμετέχοντες.

Βρήκαν ότι οι άνθρωποι που δήλωσαν ότι έτρωγαν σοκολάτα τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα είχαν καλύτερη απόδοση σε μια σειρά από νοητικά τεστ που αφορούν τη μνήμη και την αφηρημένη σκέψη (μεταξύ άλλων λειτουργιών), σε σύγκριση με εκείνους που έτρωγαν σοκολάτα σπάνια ή ποτέ.

Σύμφωνα με τις εφημερίδες Independent και Daily Express η μελέτη 40 ετών ξεκίνησε από την ψυχολόγο Merrill Elias η οποία παρακολούθησε τη σχέση μεταξύ της πίεσης του αίματος και της γνωστικής απόδοσης σε 1.000 άτομα στην πολιτεία της Νέας Υόρκης.
Η μελέτη διεξήχθη από ερευνητές από το Πανεπιστήμιο της Νότιας Αυστραλίας, το Πανεπιστήμιο του Μέιν και το Ινστιτούτο Υγείας του Λουξεμβούργου.

Η επικεφαλής της έρευνας Georgina Crichton μίλησε για τα οφέλη της κατανάλωσης σοκολάτας στις καθημερινές εργασίες «όπως το να θυμόμαστε έναν αριθμό τηλεφώνου, ή τη λίστα με τα ψώνια σας, ή να κάνετε δύο πράγματα ταυτόχρονα».
Η έρευνα και αποδεικνύει ότι η μέτρια κατανάλωση σοκολάτας οδηγεί σε βελτιωμένη γνωστική απόδοση. Εκτός, λοιπόν, του ότι μειώνει τον κίνδυνο καρδιακής νόσου και εγκεφαλικού επεισοδίου και αναζωογονεί τον οργανισμό μας, η σοκολάτα μας κάνει πιο έξυπνους και αποδοτικούς.

Σύμφωνα με την δρα Elias: «Βρήκαμε ότι οι άνθρωποι που τρώνε σοκολάτα τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα τείνουν να αποδίδουν καλύτερα γνωστικά. Είναι σημαντικό, αφού τα αποτελέσματα ισχύουν για μια σειρά γνωστικών πεδίων». 
Οι ερευνητές δήλωσαν ότι τα αποτελέσματά τους δείχνουν ότι η «κανονική πρόσληψη των φλαβονόλων του κακάου, μπορεί να έχουν ευεργετική επίδραση στη γνωστική λειτουργία».
Μάλιστα οι ερευνητές έφτασαν στο συμπέρασμα ότι η σύνδεση μεταξύ σοκολάτας και «εξυπνάδας» παρέμεινε σταθερή ακόμη και μετά την προσαρμογή μεταβλητών όπως η ηλικία, οι καρδιαγγειακοί κίνδυνοι και οι διατροφικές συνήθειες. 

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Πόσα αυγά μπορούμε να τρώμε με ασφάλεια την εβδομάδα

H διατροφή μετά τον απογαλακτισμό επηρεάζει την πιθανότητα εμφάνισης Κοιλιοκάκης.

Έξι συμβουλές για να μην αρρωσταίνουν συχνά τα παιδιά το χειμώνα