Πάρτε έναν υπνάκο και... μάθετε ευκολότερα!

Ένας υπνάκος μεταξύ των συνόδων της μελέτης μπορεί να καταστήσει ευκολότερο να μάθουμε και να θυμόμαστε ότι έχουμε διδαχθεί και να ξαναμάθουμε ότι έχουμε ξεχάσει, ακόμα και 6 μήνες αργότερα, σύμφωνα με τα ευρήματα νέας έρευνας που δημοσιεύθηκε στο επιστηνονικό περιοδικό "Psychological Science".


"Τα αποτελέσματά μας δείχνουν ότι η παρεμβολή σύντομου ύπνου μεταξύ των συνεδριών μελέτης  οδηγεί σε ένα διπλό πλεονέκτημα, μειώνοντας το χρόνο που δαπανάται για την απομνημόνευση και εξασφαλίζοντας μια πολύ καλύτερη μακροπρόθεσμη διατήρηση των γνώσεων», εξηγεί η επιστήμονας ψυχολόγος Stephanie Mazza του Πανεπιστημίου της Λυών.


"Προηγούμενη έρευνα έδειξε ότι ο ύπνος μετά την εκπαίδευση είναι σίγουρα μια καλή στρατηγική, αλλά τώρα έχουμε αποδείξει ότι ο ύπνος ανάμεσα σε δύο συνεδρίες μάθησης βελτιώνει σε μεγάλο βαθμό μια τέτοια στρατηγική."Ενώ μελέτες έχουν δείξει ότι η επαναλαμβανόμενη εναλλαγή εξάσκησης και ύπνου μπορεί να βοηθήσει στη βελτίωση της μνήμης, νέα έρευνα διερευνά το πώς η επανάληψη  και ο ύπνος επιδρούν στη μνήμη όταν συνδυάζονται. Η Mazza και οι συνεργάτες της απέδειξαν ότι ο ύπνος μεταξύ των συνόδων της μελέτης μπορεί να κάνει τη διαδικασία relearning πιο αποτελεσματική, μειώνοντας την προσπάθεια που απαιτείται για την αποθήκευση των πληροφοριών στη μνήμη.Η ενίσχυση της μνήμης που οι συμμετέχοντες στην έρευνα κέρδισαν από τον ύπνο μεταξύ των συνεδριών φάνηκε να αντέχει στην πάροδο του χρόνου.


Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι εναλλασσόμενες συνεδρίες μελέτης με τον ύπνο μπορεί να είναι ένας εύκολος και αποτελεσματικός τρόπος για να θυμόμαστε πληροφορίες για μεγαλύτερες χρονικές περιόδους με λιγότερη μελέτη. 

Ακολουθείστε μας
https://www.facebook.com/themaygeias.gr/
https://www.youtube.com/channel/UCo5rYIdfuG1bLFkAiX0ESDw/featured?nohtml5=False


πηγή

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

H διατροφή μετά τον απογαλακτισμό επηρεάζει την πιθανότητα εμφάνισης Κοιλιοκάκης.

Νύχι που μπαίνει στο δέρμα: Τα σωστά βήματα αντιμετώπισης

Κινητό δίπλα στο κρεβάτι: Ποια προβλήματα προκαλεί στον ύπνο