Πώς θα χάσεις γρήγορα τα κιλά των γιορτών - Χωρίς να στερηθείς τίποτα

Η ζυγαριά διαμαρτύρεται και εσύ από το φούσκωμα νιώθεις σαν να έχεις καταπιεί όλο τον αέρα του κόσμου.

Οι γιορτές σιγά σιγά μας κουνούν μαντήλι. Κάποιοι και κάποιες από εσάς, όμως, ίσως να ανεβήκατε στη ζυγαριά και να θέλετε μαντήλι να κλάψετε όταν είδατε τα κιλά που πήρατε μες τις γιορτές.


Αυτές τις ημέρες όλοι φάγαμε λίγο (ή αρκετά) παραπάνω. Καλέσματα, οικογενειακά τραπέζια, αλμυρές και γλυκιές ατασθαλίες, πιάτα γεμάτα από ποικιλία γεύσεων, ποτό που έρεε άφθονο στα ποτήρια. Κανένας υπολογισμός θερμίδων, καμία προσοχή στους συνδυασμούς τροφών. 
Αποτέλεσμα;
Η ζυγαριά διαμαρτύρεται και εσύ από το φούσκωμα νιώθεις σαν να έχεις καταπιεί όλο τον αέρα του κόσμου. Επιστροφή στην πραγματικότητα, λοιπόν. Πες αντίο στο βάρος που πήρες αυτές τις ημέρες, απλά με αναπροσαρμογή των καθημερινών σου συνηθειών. Με τους παρακάτω τρόπους μπορείς να πεις αντίο στα κιλά των γιορτών χωρίς στερήσεις.

1) Νερό: Το μυστικό βρίσκεται στην ενυδάτωση που θα σε βοηθήσει να αποτοξινωθείς. Πριν κοιμηθείς και μόλις ξυπνήσεις φρόντισε να πιεις μια ικανοποιητική ποσότητα νερού. 2 με 3 λίτρα νερό ημερησίως είναι η ποσότητα που χρειάζεσαι για να αρχίζει να αποχαιρετάς τις τοξίνες των λιπαρών τροφών που κατανάλωσες.

2) Πες όχι στις λευκές τροφές: Ασπρο ψωμί, κράκερ, bagels, κέικ. Aλάτι και ζάχαρη, οι «εχθροί» της προσπάθειάς σου να χάσεις γρήγορα βάρος. Κάνουν κατακράτηση και σου προκαλούν φούσκωμα. Αφότου περιορίσεις στο ελάχιστο αυτές τις τροφές (αν τις αποφεύγεις εντελώς, ακόμα καλύτερα) θα δεις αλλαγή ακόμα και μέσα σε 48 ώρες.

3) Ξεκίνα την ημέρα σου με φυτικές ίνες: Μην παραλείπεις το πρωινό για να χάσεις βάρος. Ξεκίνα την ημέρα σου με πρωτεΐνες και φυτικές ίνες. Φρούτα, βρώμη, γαλακτοκομικά. Θα δεις ότι νιώθεις πιο χορτασμένη κατά τη διάρκεια της ημέρας και δεν θα έχεις «λιγούρες» και τσιμπολογήματα.

4)Αυγό: Σύμφωνα με έρευνα του Rochester Center for Obesity της Αμερικής, η κατανάλωση αυγών για πρωινό μειώνει το αίσθημα της πείνας κατά τη διάρκεια της ημέρας και μειώνει την κατανάλωση θερμίδων κατά τη διάρκειά της. Οι έρευνες δείχνουν ότι όσοι καταναλώνουν ένα αυγό για πρωινό έχουν περισσότερες πιθανότητες να χάσουν βάρος μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα.

5) Κάνε στην άκρη τις συνήθειες των γιορτών: Ξυπνούσες το πρωί και μαζί με τον καφέ έτρωγες ένα γιορτινό γλυκάκι; Ή κατά τη διάρκεια της ημέρας κατανάλωνες μικρά γεύματα με λιχουδιές; Τότε ήρθε η στιγμή αυτά να τα ξεχάσεις. Αν σου γεννήθηκε η ανάγκη για γλυκό τότε φάε μια φρουτοσαλάτα με ένα μικρό κομματάκι σοκολάτας (bitter εννοείται). Ολα τα υπόλοιπα σου δίνουν θερμίδες που δεν σου χρειάζονται.

6) Κόψε το αλκοόλ: Αυτές τις ημέρες όλοι ήπιαμε λίγο παραπάνω. Το αλκοόλ, εννοείται, ότι είναι ένας λόγος της ξαφνικής αύξησης του βάρους σου. Αντί για αλκοόλ πιες νερό και βοήθησε τον εαυτό σου να αποτοξινωθεί.

πηγή 


Ακολουθείστε μας
https://www.facebook.com/themaygeias.gr/
https://www.youtube.com/channel/UCo5rYIdfuG1bLFkAiX0ESDw/featured?nohtml5=False

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Πόσα αυγά μπορούμε να τρώμε με ασφάλεια την εβδομάδα

H διατροφή μετά τον απογαλακτισμό επηρεάζει την πιθανότητα εμφάνισης Κοιλιοκάκης.

Έξι συμβουλές για να μην αρρωσταίνουν συχνά τα παιδιά το χειμώνα