Δείκτης Μάζας Σώματος (BMI). Υπολογίστε

Ο Δείκτης Μάζας Σώματος ουσιαστικά αποτελεί το πηλίκο της διαίρεσης του βάρους μας σε κιλά με το τετράγωνο του ύψους μας σε μέτρα.

Υπολογίστε τον δικό σας Δείκτη Μάζας Σώματος και δείτε τα αποτελέσματα:

κάντε κλικ στην εικόνα παρακάτω για κάνετε τον υπολογισμό:

https://www.nhs.uk/Tools/Pages/Healthyweightcalculator.aspx


Τα αποτελέσματα:
 
< 18,5  Ελλιποβαρής. Το βάρος σας είναι χαμηλό και δε θα έπρεπε σε καμία περίπτωση να αδυνατίσετε. Τρώτε ισορροπημένα και από όλες τις ομάδες τροφίμων, δίνοντας έμφαση στα μη επεξεργασμένα δημητριακά, λαχανικά και φρούτα εποχής, γαλακτοκομικά προϊόντα, ψάρι και φυτικά λίπη. Προσπαθήστε να αυξήσετε λίγο το βάρος σας σε συνδυασμό με φυσική δραστηριότητα για να μπείτε στο φυσιολογικό εύρος.

18,5-24,9 Φυσιολογικό βάρος. Δεν έχετε κάτι να ανησυχείτε, αν και θα ήταν καλό να ελέγξετε το ποσοστό λίπους του σώματος σας με μία λιπομέτρηση. Φυσιολογικό βάρος δεν σημαίνει απαραίτητα και φυσιολογικό ποσοστό λίπους. Υιοθετήστε ένα υγιεινό πρότυπο για να διατηρήσετε αυτό που έχετε εφ’ όρου ζωής.

25-29,9 Υπερβάλλον σωματικό βάρος. Βρίσκεστε σε οριακό σημείο και πρέπει να προσέξετε. Αν έχετε και άλλους παράγοντες κινδύνου ( καπνίζετε, έχετε υψηλή πίεση ή υψηλές τιμές λιπιδίων στο αίμα) εκτίθεστε σε πρόσθετο κίνδυνο. Μειώστε λίγο το βάρος σας χωρίς αιματηρές στερήσεις. Μία ισορροπημένη διατροφή είναι ιδανική. Ζητήστε ορισμένες οδηγίες διατροφή από τον διαιτολόγος σας.

> 30 Παχυσαρκία.
30-34,9 Αρχόμενα επίπεδα παχυσαρκία
35-39,9 Υψηλού βαθμού Παχυσαρκία

> 40 Σοβαρή Κακοήθης Παχυσαρκία (θνησιγενής)
Είστε σε επικίνδυνο σημείο και αυτό σας καθιστά ιδιαίτερα επιρρεπείς σε καρδιαγγειακές παθήσεις, διαβήτη και διαταραχές στον μεταβολισμό των λιπιδίων. Συμβουλευτείτε το διαιτολόγο ή το γιατρό σας για τη μέθοδο απώλειας βάρους που ταιριάζει σε εσάς.


Ακολουθήστε μας
https://www.facebook.com/themaygeias.gr/
https://www.youtube.com/channel/UCo5rYIdfuG1bLFkAiX0ESDw/featured?nohtml5=False

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Πόσα αυγά μπορούμε να τρώμε με ασφάλεια την εβδομάδα

H διατροφή μετά τον απογαλακτισμό επηρεάζει την πιθανότητα εμφάνισης Κοιλιοκάκης.

Έξι συμβουλές για να μην αρρωσταίνουν συχνά τα παιδιά το χειμώνα