7 υπερτροφές που μπορείτε εύκολα να εντάξετε στην καθημερινή σας διατροφή.

Όλοι κάποια στιγμή ακούσαμε τον όρο "υπερτροφές". 

Ποιές είναι όμως και πως βοηθούν τον οργανισμό μας να γίνει πιο ισχυρός; 

Η κατανάλωση τους, αποτρέπει την εμφάνιση ασθενειών, χαρίζει ευεξία και πολλές από αυτές έχουν αντιγηραντικές ιδιότητες.

Όταν συνδυάζονται με τακτική άσκηση και μια ισορροπημένη διατροφή, θα προσφέρουν στο σώμα σας, τις βιταμίνες και τα μέταλλα που χρειάζεστε για έναν υγιή οργανισμό. Η λίστα των υπερτροφών είναι μεγάλη, παρακάτω σας παρουσιάζουμε 7  υπερτροφές που μπορείτε εύκολα να υιοθετήσετε στην καθημερινή σας διατροφή.

Κανέλα
Η κανέλα είναι ένα μπαχαρικό πλούσιο σε αντιοξειδωτικά και έχει συσχετιστεί με χαμηλότερα επίπεδα σακχάρου στο αίμα και χοληστερόλης. Η λήψη της βοηθά στην καταπολέμιση της ναυτίας και εξουδετερώνει τις φλεγμονές.

Αβοκάντο
Το αβοκάντο είναι πλούσιο σε ακόρεστα λίπη, φυλλικό οξύ, βιταμίνη C , βιταμίνη Κ και φυσικά Κάλιο.

Μπρόκολο
Με βιταμίνη K και βιταμίνες Α, C , φυλλικό οξύ, ασβέστιο και μαγγάνιο, το μπρόκολο δεν πρέπει να λείπει από τη διατροφή σας. Για υγιή οστά, αποτροπή φλεγμονών, οφθαλμικών και καρδιακών παθήσεων, το μπρόκολο είναι η καλύτερη επιλογή. Με τόσα θρεπτικά συστατικά, βοηθάτε τον οργανισμό σας ακόμη και να αποτρέψει την ανάπτυξη καρκίνου.

Σολωμός
Ο σολωμός είναι πλούσιος σε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα που μπορούν να μειώσουν μια φλεγμονή, να ενισχύσουν την υγεία του εγκεφάλου και δυναμώσουν την καρδιά σας.

Αμύγδαλα
Τα αμύγδαλα είναι πλούσια σε θρεπτικά συστατικά, επίσης είναι πηγή ασβεστίου, υψηλά σε βιταμίνη Ε και πρωτεΐνες. Προσοχή όμως στις μερίδες, 8-10 αμύγδαλα την ημέρα είναι αρκετά.

Καρύδα
Η καρύδα ή το έλαιο καρύδας, περιέχει λιπαρά οξέα που βοηθούν την υγεία του εντέρου και καταπολεμούν τα βακτηρίδια.
Τα λιπαρά οξέα είναι  εύπεπτα συνεπώς αντί να αποθηκεύονται ως λίπος, είναι σε θέση να παρέχουν άμεση ενέργεια στον οργανισμό. Η κατανάλωση της καρύδας βοηθά στην απώλεια βάρους, προλαμβάνει την απώλεια οστικής μάζας και δυναμώνει τα μαλλιά.

Δεντρολίβανο
Το θαυματουργό δενδρολίβανο σύμφωνα με Πανεπιστημιακές μελέτες, μειώνει τον κίνδυνο για εγκεφαλικό κατά 40% χάρις το καρνοσικό οξύ. Επιπλέον, το δεντρολίβανο μας προστατεύει απέναντι σε εκφυλιστικές ασθένειες όπως το Αλτσχάιμερ.

Αφήστε στο χθες το γρήγορο και ανθυγιεινό φαγητό και βάλτε σήμερα στη ζωή σας τις υπερτροφές που χρειάζεστε. Σε συνδυασμό με μια ισορροπημένη διατροφή και τακτική σωματική δραστηριότητα, θα αλλάξετε τη ζωή σας προς το καλύτερο.

πηγή

Ακολουθήστε μας
https://www.facebook.com/themaygeias.gr/
https://www.youtube.com/channel/UCo5rYIdfuG1bLFkAiX0ESDw/featured?nohtml5=False
 

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Πόσα αυγά μπορούμε να τρώμε με ασφάλεια την εβδομάδα

H διατροφή μετά τον απογαλακτισμό επηρεάζει την πιθανότητα εμφάνισης Κοιλιοκάκης.

Έξι συμβουλές για να μην αρρωσταίνουν συχνά τα παιδιά το χειμώνα