Έξι συνήθειες που καταστρέφουν ό,τι κάνεις στην προπόνηση.

Τον κόπο σου δεν τον λυπάσαι; Τόσες ώρες στο γυμναστήριο και να πηγαίνουν χαμένες; Το μυστικό βρίσκεται στη διατροφή.
Γι αυτό σου λέω, αν γύρισες σπίτι και άδειασες το ψυγείο που είχε μόνο γλυκά, τότε πας δέκα βήματα πίσω!
Ρίξε λοιπόν μια ματιά στις παρακάτω τροφές και ροφήματα με τα οποία πρέπει να διακόψεις πάραυτα διπλωματικές σχέσεις.

1. Η πολλή πρωτεΐνη βλάπτει

toomuchprotein1 425 x 282

Η πρωτεΐνη είναι το κατάλληλο συστατικό για να φουσκώσεις τους μυς σου. Όταν όμως το παρακάνεις σε ποσότητα, ο οργανισμός σου την μετατρέπει σε λίπος και όχι σε μούσκουλα.

2. Αθλητικά ποτά

drinks
Ακούς συνέχεια σε διαφημίσεις για τους ηλεκτρολύτες που σου προσφέρουν και τα κατεβάζεις σαν να είναι σφηνάκια.
Αν είσαι μαραθωνοδρόμος, τότε οκ, πιες και δύο και τρία άμα θες, για οτιδήποτε άλλο όμως νεράκι. Εξάλλου, δεν χρειάζεσαι ενέργεια, αλλά θρεπτική ουσία.

3. (Δεν) πίνω μπύρες

beer
Το αλκοόλ όχι μόνο εμποδίζει την παραγωγή πρωτεΐνης από τον οργανισμό, αλλά ταυτόχρονα είναι ανασταλτικό παράγοντας για τη γρήγορη αποκατάστασή σου μετά από έναν τραυματισμό. Για να μην πούμε ότι αν θες οι κοιλιακοί σου να μοιάζουν σαν να έχουν βγει από photoshop, θα πρέπει να τις ξεχάσεις λόγω της υψηλής περιεκτικότητας σε υδατάνθρακες.

4. Διαιτητικά ροφήματα

diet soda 000005988024xsmal
Τι και αν δεν έχει ζάχαρη. Όλες τις θερμίδες που λείπουν λόγω της απουσίας της, να είσαι σίγουρος πως θα θα της πάρεις εις το πενταπλάσιο μέσα στη μέρα από άλλες τροφές. Σύμφωνα με μελέτες, όταν καταναλώνεις τρόφιμα που περιέχουν γλυκαντικά (π.χ. ασπαρτάμη) καταλήγεις να τρως πολύ περισσότερο μέσα στην ημέρα. Τι σημαίνει αυτό; Απλά προσθέτεις βάρος, παχαίνεις δηλαδή.

5. Γλυκά

Ice Ring Doughnuts
Βασικός κανόνας: Ό,τι είναι πλούσιο σε λίπη και χαμηλό σε πρωτεΐνη είναι πρόβλημα. Ναι, μπορει η σοκολατίτσα σου να πειρέχει φυστικια και πρωτεϊνες, αλλά οι θερμίδες που παίρνεις λόγω της ζάχαρης κάνουν σκόνη και θρύψαλα όλο τον κόπο που είχες καταβάλει στην προπόνηση.

6. Το απόλυτο τίποτα

empty plate
Μετά από μια μεγάλη μέρα σκληρής προπόνησης χρειάζεσαι καύσιμα για συμπλήρωμα. Για αυτό μην διανοηθείς να μην φας τίποτα, δώσε την έξτρα ώθηση που χρειάζεται ο μυς για να ολοκληρώσεις τη διαδικασία. Αλλιώς θα ‘χεις κάνει μια τρύπα στο νερό. Καλύτερα να ακολυθήσεις τη «χρυσή συνταγή» που προτείνουν οι διατροφολόγοι: ένα γραμμάριο πρωτεϊνης για κάθε μισό κιλό του βάρους που θέλεις να φτάσεις.


Ακολουθήστε μας
https://www.facebook.com/themaygeias.gr/
https://www.youtube.com/channel/UCo5rYIdfuG1bLFkAiX0ESDw/featured?nohtml5=False

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

H διατροφή μετά τον απογαλακτισμό επηρεάζει την πιθανότητα εμφάνισης Κοιλιοκάκης.

Νύχι που μπαίνει στο δέρμα: Τα σωστά βήματα αντιμετώπισης

Δρ Νίκος Βουδούρης: Η παρατεταμένη λήψη παρακεταμόλης στην εγκυμοσύνη μπορεί να αυξήσει τις πιθανότητες εμφάνισης Αυτισμού και ΔΕΠΥ