Ενυδατικές τροφές για τις υψηλές θερμοκρασίες

Οι θερμοκρασίες μέρα με τη μέρα ανεβαίνουν και αυτό σημαίνει ότι πλησιάζουμε όλο και περισσότερο στο καλοκαίρι! 

Όσον αφορά την υγεία μας, όμως, σημαίνει επίσης ότι πρέπει να φροντίζουμε ακόμη περισσότερο για την ενυδάτωσή μας!

Ενυδάτωση βέβαια δεν προσφέρει μόνο το νερό, αφού μεγάλη περιεκτικότητα σε υγρά έχουν επίσης πολλά φρούτα και λαχανικά.

Παρακάτω θα δείτε επτά τροφές που παρέχουν στον οργανισμό σημαντική ενυδάτωση και παράλληλα έχουν και άλλα σημαντικά οφέλη για την υγεία.

1. Αγγούρι: Έχει τη μεγαλύτερη περιεκτικότητα σε νερό από οποιαδήποτε άλλη στερεή τροφή
2. Ραπανάκι: Είναι πλούσιο σε αντιοξειδωτικές ουσίες
3. Ντομάτα: Είναι πλούσια στο αντιοξειδωτικό λυκοπένιο, συστατικό που δρα ενάντια στον καρκίνο
4. Χρωματιστή πιπεριά: Είναι γευστική και έχει ελάχιστες θερμίδες
5. Κουνουπίδι: Τα συστατικά του ρίχνουν τη χοληστερόλη και έχουν αντικαρκινική δράση
6. Καρπούζι: Είναι πλούσιο σε λυκοπένιο, όπως και η ντομάτα
7. Σπανάκι: Είναι πλούσιο σε κάλιο, φυτικές ίνες και φυλλικό οξύ.

Ακολουθείστε μας
https://www.facebook.com/themaygeias.gr/
https://www.youtube.com/channel/UCo5rYIdfuG1bLFkAiX0ESDw/featured?nohtml5=False

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Διακοπές με το παιδί: Χρήσιμες συμβουλές. Ο Νίκος Βουδούρης στο τηλεοπτικό ΘΕΜΑ ΥΓΕΙΑΣ (video)

Η πλαστικός χειρουργός Μαρία Σκολαρίκου και o χειρουργός - ορθοπαιδικός Νικόλαος Ροϊδης στο ΘΕΜΑ ΥΓΕΙΑΣ. Το πρόγραμμα μετάδοσης των εκπομπών 5 - 11/10

Πανελλαδική απεργία στην Υγεία σήμερα, 8/6